Detaylı bilgi ve yardım almak isterseniz Destek
İşletmelerin sürdürülebilirliği ve büyümesi için finansal yönetim büyük önem taşır. Gelir-gider tablosu, işletmenin gelir ve gider kalemlerini ayrıntılı bir şekilde gösterir.
Bu sayede işletme sahipleri ve yöneticileri, hangi alanlarda tasarruf yapılması gerektiğini veya hangi gelir kaynaklarının daha fazla değerlendirilmesi gerektiğini daha iyi anlayabilir.
Nereye ne zaman ne kadar ödeme yapılacak, tüm giderlerinizi gelir gider programı ile internet bağlantınız olan her yerden kolayca görüntüleyin.
Yapılan satışları, vadesi yaklaşan ve tamamlanan tahsilatları sisteme kolayca ekleyin, dilediğiniz her yerden güncel durumunuzu takip edin.
Ücretsiz gelir gider programı kapsamında, gider kayıtlarınıza ekleyeceğiniz özel kategoriler sayesinde en çok nereye para harcadığınızı görerek, harcamalarınıza yön verin.
Maaş, prim ve avans gibi tüm personel giderlerini Aplika'dan takip edin, maaşları otomatik tekrarlatarak veri giriş yükünüzü hafifletin.
Çalışanlarınızı Aplika'ya kaydederek, personelinizin şirket adına yaptığı harcamaları cep telefonundan bile sisteme girmesini sağlayın; gelir gider takip uygulaması ile yapılan harcamaların ödeme durumlarını takip edin.
Firmanıza ait muhtasar, stopaj, gelir vergisi, damga pulu, kurumlar vergisi gibi dönemsel vergi giderlerinizi veya çalışanlarınız için devlete ödediğiniz SGK primlerini kaydedin.
Banka ekstrenizi Aplika'ya aktararak sisteme kaydetmeyi unuttuğunuz kayıtları tespit edin ve kolayca düzeltin.
Vadesi geçmiş alacaklarınızı tek bakışta tespit edin.
Gelirleriniz giderlerinizi karşılayacak mı? Önünüzü görerek büyüyün.
İşletme karınızı ya da proje bazında karlılığınızı ölçün.
Şirketinize toplamda giren çıkan parayı, istediğiniz tarih aralığında, detayları ile birlikte görüntüleyin.
İstediğiniz tarih aralığında ne kadar satış yaptığınızı takip edin.
Ay içinde oluşan KDV detaylarıyla birlikte her an önünüzde.